UWAGA! UWAGA! Właśnie mija rok od naszego I PRZEGLĄDU KOLĘD I PASTORAŁEK pora zgłosić się do kolejnej edycji. Serdecznie zapraszamy uczniów do zgłaszania się do Pana mgr Leszka Hnata w celu pobrania karty zgłoszeniowej. Poniżej załączamy regulamin.
REGULAMIN II PRZEGLĄDU „Kolęd i Pastorałek”
ORGANIZATOR: Szkoła Podstawowa im Jana Pawła II w Dobrej
CELE KONKURSU:
1. Kultywowanie tradycji kolędowania,
2. Uwrażliwianie uczniów na potrzeby innych ludzi.
3. Promowanie uzdolnień wokalnych.
4. Rozwijanie wrażliwości muzycznej.
WARUNKI UCZESTNICTWA
1. W konkursie może wziąć udział solista lub zespół
2. Uczestnicy konkursu prezentują jedną kolędę lub pastorałkę
3.Czas prezentacji nie powinien przekroczyć 4 minut.
4. Wykonawcy prezentują się z podkładem lub z własnym akompaniamentem.
(można użyć instrumentów perkusyjnych, gitary, innych dowolnych
instrumentów) lub a cappella, czyli bez akompaniamentu muzycznego.
Warunki zgłoszenia.
1. Konkurs kolęd i pastorałek skierowany jest do uczniów Szkoły Podstawowej w Dobrej klasy I-VIII i Oddziału Przedszkolnego oraz podopiecznych Domu Pomocy im. Brata Alberta w Sanoku.
2. Zgłoszenie uczestnictwa należy podać do dnia 14.12.2022 roku
(Karta Zgłoszenia)
2. Konkurs odbywać się będzie w dwóch kategoriach – soliści i zespoły.
3. Konkurs odbędzie się 16.12.2022 roku o godz. 9.00 w Szkole Podstawowej
w Dobrej
4. Postępy uczniów oceniać będzie powołane jury
Jury oceniać będzie:
– własną interpretację kolęd,
– muzykalność,
– poczucie rytmu,
– czystość wykonania,
Na uczestników czekają nagrody rzeczowe i wyróżnienia w każdej kategorii.